Prisændringer 2022

Hvad sker der med mit abonnement fra d. 1. marts 2022?
Den 1. marts 2022 ændres den månedlige abonnementspris på din Swapfiets. Du kan finde det nye beløb i den mail, vi tidligere har sendt. Du kan også altid tjekke din abonnementspris og dine fakturaer via appen eller hjemmesiden under sektionen Abonnement på din konto (account.swapfiets.com).


Hvorfor ændres min abonnementspris?
Fordi vi bliver ved med at investere i cykler af høj kvalitet og en cykeloplevelse uden problemer, kan vores abonnementer og deres priser ændre sig. Som reaktion på markedsændringer (bl.a. stigende omkostninger til reservedele og transport) har vi besluttet os for at justere abonnementspriserne. Med de nye priser kan vi fortsat levere produkter af høj kvalitet og en kundeoplevelse i topklasse.


Er der noget, jeg skal foretage mig?
Ingen grund til handling fra din side. Ændringen sker automatisk fra den 1. marts 2022. Du kan altid tjekke din abonnementspris og dine fakturaer via appen eller hjemmesiden under sektionen Abonnement på din konto (account.swapfiets.com).


Forbliver prisen den samme i løbet af hele mit abonnements varighed?
I henhold til vores generelle vilkår og betingelser kan der ske ændringer i abonnementsprisen.

Som det fremgår af vores generelle vilkår og betingelser, har du ikke tilladelse til at opsige abonnementet på grund af en prisændring, medmindre ændringen sker inden for tre (3) måneder efter indgåelsen af dit abonnement.

Men hvis du vil afmelde dit abonnement, kan du altid gøre det, hvis opsigelse er tilladt for din abonnementstype. Husk på, at du altid har en opsigelsesperiode. Et fleksibelt abonnement har 1 måneds opsigelse. Et abonnement på minimum 6 måneder har 1 måneds opsigelse efter minimumsvarigheden på 6 måneder.


Jeg har et Early Bird-abonnement. Gælder prisændringen også for min månedspris?
Nej. Hvis du har et Early Bird-abonnement, gælder denne prisændring ikke for dit nuværende abonnement i 2022.

Vær dog opmærksom på, at hvis du på et tidspunkt vil ændre produkttype, gælder de nye priser for den eventuelle abonnementsændring.


Jeg godtager ikke den nye pris. Kan jeg opsige mit abonnement?
I henhold til vores generelle vilkår og betingelser kan der ske ændringer i abonnementsprisen.

Som det fremgår af vores generelle vilkår og betingelser, har du ikke tilladelse til at opsige abonnementet på grund af en prisændring, medmindre ændringen sker inden for tre (3) måneder efter indgåelsen af dit abonnement.

Men hvis du vil afmelde dit abonnement, kan du altid gøre det, hvis opsigelse er tilladt for din abonnementstype. Husk på, at du altid har en opsigelsesperiode. Et fleksibelt abonnement har 1 måneds opsigelse. Et abonnement på minimum 6 måneder har 1 måneds opsigelse efter minimumsvarigheden på 6 måneder.


Jeg vil gerne skifte cykel snart. Hvor kan jeg se cyklernes priser?
Du kan se alle vores tilgængelige produkter i din by og deres priser på vores website. www.swapfiets.com


Jeg kan ikke se mit spørgsmål i denne FAQ. Hvor kan jeg få flere svar?
Du kan stille spørgsmål ved at svare tilbage på den mail, du har modtaget. Vores kolleger hos Swapdesk sørger for, at du får alle de svar, du har brug for. Vær opmærksom på, at svartiden kan tage lidt længere, hvis antallet af anmodningerne er høje.

Er dit spørgsmål blevet besvaret?

Øv! Hvordan kan vi forbedre denne artikel?