Prisændringer 2022

Hvorfor er min betaling højrere denne måned?

Den 30. jun sendte vi dig en email med "Vores priser ændrer sig" i emnefeltet. I den mail informerede vi dig omkring ændrede priser. Har du brug for mere information, så tjek om vi har svaret på det i nedenstående FAQ.

Hvorfor ændrer I priserne for nuværende medlemmer?

Som du nok allerede ved, stiger priserne på mange ting i øjeblikket. Fordi vi gerne vil sikre dig kvalitet i vores service og produkter, er vi derfor også nødt til at justere vores priser.

Jeg har skrevet mig op til et abonnement med en minimumsperiode på 6 måneder (loyalt medlemskab). Hvornår træder ændringerne i kraft?

Det månedlige beløb stiger efter udløbet på dit loyale medlemskab.

Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med prisændringerne?

Hvis du ikke er tilfreds med prisændringerne, har du ret til at sige dit medlemskab op med en måneds varsel.* Du kan afslutte dit medlemskab i appen eller gennem hjemmesiden på account.swapfiets.com. Husk at aflevere din cykel (og også din oplader og batteri, hvis du har en elcykel) inden dit abonnement udløber.

*Hvis du har skrevet dig op til 6 måneders medlemskab, ændrer prisen sig først efter de 6 måneder er gået. Hvis du ikke er tilfreds med prisændringerne, så husk at opsige dit abonnement inden de 6 måneder er gået.

 

Er dit spørgsmål blevet besvaret?

Øv! Hvordan kan vi forbedre denne artikel?