Jeg ønsker at skifte til et andet produkt eller abonnement

Når du er interesseret i at bruge et af vores produkter som supplement til eller i stedet for din nuværende produkttype, kan du altid skifte!

Kontakt venligst vores kundeservice, så de kan informere dig om, hvordan du ændrer dit abonnement og planlægge dit bytte. Når du har modtaget det nye produkt, gælder forretningsbetingelserne og priserne

Jeg ønsker at skifte fra eller til et abonnement for heavy user. Er det muligt?

Hvis du kører mere end 1000 km om måneden, eller hvis du ønsker at bruge cyklen til kommercielle aktiviteter, f.eks. levering af måltider, varer, indkøb osv., kan du altid skifte til et abonnement for heavy user. Arbejder du ikke længere og/eller kører mindre? Så kan vi sørge for, at du bliver skiftet tilbage til et almindeligt abonnement. Kontakt vores supportteam for at få flere oplysninger.

Hvad er mine månedlige omkostninger, hvis jeg skifter?

Betalingen i den måned, der følger efter et skift, kan være lidt forvirrende. Den består af 2 dele: -

  • Betalingen for brugen af det gamle abonnement, f.eks. 21 dages brug af det oprindelige abonnement, og
  • Betalingen for brugen af det nye abonnement, f.eks. 10 dages brug af Power 1

Desuden vil der hver måned være en forudbetaling for den aktuelle måned. F.eks. vil der den 1. juni være en forudbetaling for juni måned. Dette kan betyde, at omkostningerne kan være højere end normalt, når der skiftes.

På din faktura kan du finde flere oplysninger. Find dette i vores app.

Er dit spørgsmål blevet besvaret?

Øv! Hvordan kan vi forbedre denne artikel?