Returnering af cyklen
Inden du returnerer cyklen, skal du sørge for at opsige dit abonnement. Det kan du nu gøre via vores app.
Åbn sidemenuen i appen og gå til "Abonnement". Her kan du downloade din kontrakt og opsige dit abonnement. Betingelserne for at opsige dit abonnement kan du finde på samme side. Du vil derefter modtage en bekræftelsesmail, så du kan få besked, når din opsigelse er lykkedes.
Bemærk venligst: Vi har en opsigelsesfrist på en måned for vores kontrakter. Det betyder, at du stadig kan bruge din cykel i præcis en måned efter opsigelsen. For ikke-fleksible kontrakter har vi en minimumskontraktperiode på 6 måneder.
Leder du efter flere oplysninger om abonnementet? Find det her. Flere oplysninger om returnering af cyklen finder du nedenfor.
Hvor skal jeg aflevere cyklen?
Du er velkommen til at aflevere din cykel i en af vores butikker. Hvis du ikke selv er i stand til at bringe cyklen tilbage, kan en anden person også gøre det for dig. Du skal blot lade os vide, hvem der skal aflevere cyklen. Du kan finde alle vores butikker her.
Kan jeg opbevare cyklen midlertidigt hos jer?
I øjeblikket tilbyder vi ikke denne mulighed. Det kan ske, at du er ude af landet i et stykke tid eller ikke bruger cyklen af en anden grund.
Afhængigt af hvor længe du er væk anbefaler vi, at du enten beholder dit abonnement og opbevarer cyklen et sikkert sted, eller at du opsiger og afleverer cyklen, så vi kan tage os af den
Kan jeg også aflevere min cykel i en anden by end den, hvor jeg er tilmeldt?
Hvis du allerede har taget din cykel med til en anden by, sørger vi for, at du kan aflevere din cykel i den butik, der ligger tættest på dig. Du skal blot give os besked på forhånd, så vi kan sørge for at flytte cyklen til det rigtige område.
Er det kun muligt at returnere cyklen inden for butikkens åbningstid?
Ja, da vi gerne vil sikre, at din cykel returneres sikkert og forsvarligt til os. Derfor skal vi have cyklen returneret inden for butikkens åbningstid for at kontrollere cyklens tilstand, for at sikre os, at cyklen tilhører kunden, og for at bekræfte, at kontoen derefter er lukket korrekt.
Du må ikke efterlade cyklen (og nøglen) uden for butikken, medmindre det er aftalt med vores kundeservice. Hvis ikke, er du stadig ansvarlig for cyklen, hvis der skulle ske noget.
Skulle du være forhindret i at aflevere cyklen inden for åbningstiderne, skal du kontakte os, så vil vi gøre vores bedste for at finde et alternativ.
Du kan finde de aktuelle åbningstider her.
Øv! Hvordan kan vi forbedre denne artikel?