Løsning af betalingsproblemer
Hvis en direkte debitering mislykkes, sender vi dig en e-mail med yderligere instruktioner om, hvordan du gennemfører din betaling. Sørg for at gennemføre din betaling til tiden for at undgå ekstra omkostninger (klik på "Betal nu"). Hvis du ikke kan betale med det samme, bedes du kontakte os. Vores team vil hjælpe dig med at undgå ekstra omkostninger.
Kan du ikke finde e-mailen? Tjek også din reklame- eller spam-mappe. Kontakt venligst vores support team for at få hjælp.
Har du et andet spørgsmål om betalinger? Nedenfor finder du de mest almindelige årsager med forslag til, hvordan du løser det.
Betalingsmetoden er blevet afvist
Hvis banken eller pengeinstituttet har afvist betalingen:
- Kontroller, at dine betalingsoplysninger som f.eks. postnummer, sikkerhedskode og udløbsdato er korrekte. Hvis du bruger iDeal, skal du sikre dig, at din konto accepterer automatiske transaktioner.
- Hvis dette ikke er årsagen, skal du logge ind på din konto og vælge Abonnement. Prøv at tilføje en anden betalingsmetode.
Hvis alt er korrekt, kan du prøve din betaling igen via den betalingspåmindelse, du har modtaget med posten. Sørg for at gennemføre din betaling til tiden for at undgå ekstra omkostninger (klik på "Betal nu"). Hvis du ikke kan betale med det samme, bedes du kontakte os. Vores team vil hjælpe dig med at undgå ekstra omkostninger.
Betalingsmetoden accepteres ikke
Der er mange muligheder for at betale for Swapfiets, herunder iDeal, kredit- eller betalingskort... Hvis en af vores accepterede betalingsmetoder ikke virker, bedes du kontakte os for at få hjælp.
Rabatkoden anvendes ikke
Hvis du har indtastet en rabatkode under tilmeldingen, anvendes denne normalt på den næste månedlige faktura. Du kan finde fakturaerne i vores app. Hvis dette ikke er afspejlet på din faktura, bedes du kontakte vores support team for at få hjælp.
Refundering ikke modtaget
Hvis du har anmodet om en refundering hos vores supportteam, og den er blevet bekræftet, men du har endnu ikke modtaget den efter 2 uger, bedes du kontakte vores support team, så vil vi gøre vores bedste for at behandle den hurtigst muligt.
Anmodning om at udsætte en betaling
Hvis du har modtaget en betalingspåmindelse, men du kan ikke betale direkte, bedes du kontakte vores support team. Vi kan tilbyde dig et løfte om betaling over en faktura.
Øv! Hvordan kan vi forbedre denne artikel?