Abonnementsoplysninger
Hvis du leder efter oplysninger om dit abonnement, kan du nu nemt finde de fleste data i appen. Åbn sidemenuen, og gå til "Abonnement".
Her kan du downloade din kontrakt og opsige dit abonnement. Betingelserne for at opsige dit abonnement kan du finde på samme side.
Har du andre spørgsmål vedrørende dit abonnement? Find de mest almindelige spørgsmål nedenfor.
Hvad er kontraktens mindste løbetid?
I de fleste byer, hvor Swapfiets er aktiv, har vi to muligheder for din kontrakt og kontraktperiode:
Et månedligt abonnement. Dette abonnement kan opsiges på månedsbasis med en måneds varsel. Hvis du vælger denne mulighed, opkræver vi et engangsgebyr, når du tilmelder dig. Disse omkostninger kan afhænge af regionen og er specificeret, når under registreringen. Disse omkostninger vil blive opkrævet sammen med din første månedlige betaling.
Et abonnement på 6 måneder. Når du ved, at du vil bruge Swapfiets i en længere periode. Når du vælger dette abonnement, opkræver vi ikke et engangsgebyr. Efter 6 måneder kan dit abonnement opsiges månedligt.
Vi har en opsigelsesperiode på en måned for begge abonnementer.
Jeg tilmeldt mig Swapfiets, men jeg har ombestemt mig. Hvordan kan jeg trække min tilmelding tilbage?
Det kan naturligvis ske, at du ændrer mening. Kontakt venligst vores kundeservice, så de kan annullere din tilmelding. Og husk, at hvis du nogensinde skifter mening, ved du, hvor du kan finde os! 💙
Jeg har en kontrakt på minimum 6 måneder, kan jeg opsige den tidligere?
Når du har en kontraktperiode på minimum 6 måneder, er det desværre ikke muligt at opsige dit abonnement før dette tidspunkt. Du kan altid aflevere din cykel tidligere, men dine betalinger fortsætter indtil udløbet af dit abonnement
Jeg ønsker at overføre mit medlemskab til en anden person. Er det muligt?
Det er desværre ikke muligt at overføre dit medlemskab, da den oprindelige kontrakt stadig står i dit navn. Hvis du har brug for at overføre cyklen til en anden person, anbefaler vi at opsige abonnementet.
Når den anden part har registreret sig, skal du kontakte vores kundeservice, så kan vi planlægge en aftale om at overføre cyklen til den nye konto.
Jeg ønsker at ændre mit abonnement til et andet produkt eller abonnement
Når du er interesseret i at bruge et af vores produkter som supplement til eller i stedet for din nuværende produkttype, kan du altid skifte!
Kontakt venligst vores kundeservice, så de kan informere dig om, hvordan du ændrer dit abonnement og planlægger dit bytte. Når du har modtaget det nye produkt, gælder de generelle betingelser og priser.
Jeg ønsker at sætte mit abonnement på pause
I øjeblikket tilbyder vi ikke denne mulighed. Det kan ske, at du er ude af landet i et stykke tid eller ikke bruger cyklen af en anden grund. Afhængigt af hvor længe du er væk anbefaler vi, at du enten beholder dit abonnement og opbevarer cyklen et sikkert sted, eller at du opsiger og afleverer cyklen, så vi kan tage os af den.
Øv! Hvordan kan vi forbedre denne artikel?