Abonnementstyper
Hvis du leder efter informationer om vores abonnementer, kan du kigge på vores websted. Søg efter det serviceområde, der ligger tættest på dig, og du vil finde de abonnementer og priser, vi tilbyder. I de fleste byer, hvor Swapfiets er aktiv, har vi to muligheder for din kontrakt og kontraktperiode:
Et månedligt abonnement. Dette abonnement kan opsiges på månedlig basis med en måneds varsel. Hvis du vælger denne mulighed, opkræver vi et engangsgebyr, når du tilmelder dig. Disse omkostninger kan afhænge af regionen og angives, under registreringen. Disse omkostninger vil blive opkrævet sammen med din første månedlige betaling.
Et abonnement på 6 måneder. Når du ved, at du vil bruge Swapfiets i en længere periode. Når du vælger dette abonnement, opkræver vi ikke et engangsgebyr. Efter 6 måneder kan dit abonnement opsiges månedligt.
Har du andre spørgsmål vedrørende dit abonnement? Find de mest almindelige spørgsmål nedenfor.
Hvordan fungerer et abonnement for heavy users?
Hvis du kører mere end 1000 km om måneden, eller hvis du ønsker at bruge cyklen til kommercielle aktiviteter, som f.eks. levering af måltider, varer, indkøb osv. Du kan altid skifte til eller fra et heavy user abonnement.
Arbejder du ikke længere og/eller kører mindre? Så kan vi sørge for, at du bliver skiftet tilbage til et almindeligt abonnement.
Kan jeg få en kurv til min cykel?
Ja! Swapfiets tilbyder også abonnementer til kurve som en tilføjelse til de almindelige abonnementer. Kurven er tilgængelig til alle Swapfiets-modeller, og den kan tilføjes til dit nuværende abonnement for 15 kr. ekstra om måneden.
Når du modtager din cykel første gang, kan du bede vores kolleger om at montere kurven for dig! Hvis du allerede har cyklen, kan du planlægge en aftale for cyklen i din nærmeste Swapfiets-forretning.
Kurven kan ikke købes som et separat abonnement og skal altid kombineres med et Swapfiets abonnement. Hvis kurven bliver stjålet, opkræver vi 95 kr.
Kan jeg leje cykler til min virksomhed?
Hvis du er på udkig efter cykler til din virksomhed, kan du tilmelde dig en af vores 3 pakker via vores b2b-hjemmeside.
På siden finder du yderligere information om vores priser og betingelser. Skulle der opstå spørgsmål, er du altid velkommen til at sende en mail til business@swapfiets.dk.
Jeg vil kun bruge min cykel i en uge og derefter returnere den. Er det muligt?
Minimumslejen af et abonnement er en måned på grund af opsigelsesperioden. Hvis du kun vil bruge den i en kort periode, skal du sørge for at vælge et abonnement, som du kan opsige hver måned.
Når du føler, at du ikke længere har brug for cyklen, kan du opsige dit abonnement via vores app.
Øv! Hvordan kan vi forbedre denne artikel?